Bı kaç gündür sağ gözünde bir yere odaklandığında oluşan değişik bişey hissettim kayma falan mı acaba fikir verir misiniz banada ama sadece bir yere daldığı zaman oluşuyor genellikle sağ gözü çok hafif dikkatli bakildigi zmaan belli oluyor oda. Normalde göz problemi yok şaşı değil yani.Bu durumda olanlar neler yaptınız önemli bişey mi geçici midir?