Anneler, bebeğim 5 aya girdi. Şimdiye kadar anne sütü ağırlıklı biberonla besledik. Yetmediğinde de golden goat mama verdik. Şimdi sağlık sorunları nedeniyle sütü kesti doktor. 1 ay daha mama verip ek besine geçmek istiyoruz. Mamayı en ucuz ve fiyatına göre en kalitelisini vermek istiyorum. Önerileriniz nelerdir. Hepinizden ALlah razı olsun. Öneren önermeyen.