Kızlar iyi akşamlar ailecek grip olduk maalesef. Kızımın da öksürüğü var ama kuru öksürük değil maalesef. Ne iyi gelir ilaç haricinde. Çünkü hastaneye götürdük doktor ventolin ve clamer verdi ama işe yaramıyor bir haftadır öksürüyor burnu da akıyor halen. Doğal yollarla nasıl geçirebilirim? Netten baktım ayağının altına zeytinyağı sarımsak iyi geliyor mu cidden bilen var mı? Ya da başka bir yöntem? Teşekkür ederim 🌺