Yaprakkarahan denemediğim, içmediğim, yapmadığım kalmadı. Ben de sizler gibi hep belki bir çaresi vardır diye buradan okuyup tavsiye beklerdim. 14 aylık oldu hala uyumuyor. Yattığı yatağına servet verdik, odasına klima taktırdık, ısı ayarlı tulumlar vs her şeyi ama her şeyi denedik. Uyumayınca uyumuyor maalesef. Uyku damlalarının burada herkesin bebeğine işe yaradığını okuyordum benim bebeğime gram etki etmiyordu. Doktor bile şaşırmıştı. Kabullenmekten başka çare yok. Başkalarının çocuklarının doğduğundan beri gecede 1 kere kalktığını veya hiç uyanmadığını duydukça moralim bozuluyordu bu yüzden dinlemeyi de okumayı da bıraktım çok uzun zaman önce