Mervecik1 Gamze0677 Islak mendil bu zamana kadar hiç kullanmadım, pamuk ve ılık su ile siliyorum kızım 7 aylık 🌸
Ayb Temşzleme pamuklarımdan alıp su ile ıslatarak kullanabilşrsiniz en dağlıklısı o evde de dışarda da kullanıyorum rahat oluyor.
Ayb Busra67 hayır önceden ıslatmıyorum çünkü önceden ıslatıp bekletilen pamuklarda küf oluşabilir bekleme süresi ve sıcağa göre o nedenle genelde içme suyu da taşıyorum yanımda onunla ıslatıp temizliyorum.
Asiyeee rabish3 yaklasik 4 ay boyunca sleepy yenidoğan kullandim çok memnun kaldim 15 gündürde evy baby kullaniyorum ondanda memnun kaldim pişik tahriş vs. herhangi bir sorun yaratmadı
Ayb GizemDmlSak teşekkürler öneriniz için ancak ıslatıp bekletmek sağlıklı bir uygulama değil ihtiyaç anında ıslatmak daha sağlıklı sevgiler
Anneolunca_g05 rabish3 şok bebeland yenidoğan mühendisin oğluda öneriyor içinde sadece pamuk ve arıtılmış su var ve uni baby 3lü paket 27 28 civari bunun 3lü paketi 15 tl