Merhabalar, bebeğim 3.5 aylık 3 ay boyunca kolik olduğu için emziğe fazlaca alıştı, uykuya geçerken emzik yardımcımızdı fakat 1 aydır uyurken emzik düşünce uyanmaya başladı ve gündüz uykuları berbat durumda 15 dk da uyanıyor ve bi daha asla uykuya geçemiyor bu yüzden gündüz hep huysuz, dalınca emziği ağzından almayı da denedim fakat yine uyandı emziği bıraktırmam gerekiyor sanırım nasıl yapmalıyım, emziksiz uykuya nasıl geçicek onu da bilmiyorum tecrübesi olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.