Berat0409 Benim bebegim surekli agliyor 4 aylik hic bi sekilde memnun edemiyorum onu gazida hic yokk nedennnnnn yoruldum artik onu susturmaya cakismaktan napicam ben
Deletedmom381 Berat0409 belki dis çıkartıyordur , benim arkadaşımın 3,5 aylık bebeği var ayni şikayetle gittiler dis patlatıyor demiş Doktoru.
maysa-19 Berat0409 benimkide öyle kriz gecircem artık biberon emzik bı göğsün dışarda sırayla deniyorum hepsini susmuuo
Berat0409 maysa-19 cok yoruldum sacimi taramaya bile vaktim yok evin is surekli aglamasi tuvakete gidemiyorum hic susmuyo
maysa-19 Berat0409 Berat0409 buda sendrom falan herhalde esuan bibbebeoron mama yedi gazı yok bez temiz su veriyom geri tukuruyo öyle i i i durmuyo aslında uyuması lazım sallamaktan ayaklarım taş oluyo böyle olunca
Berat0409 maysa-19 uyumuyoda dmi tavsn uykuau yatiyo 10 dakka sonra kalkiyo uykusunu alamadiklaei icin mi boyle acaba
maysa-19 Berat0409 ac olabilirmi benimki genelde doymazsa öyle yapiyo banyo yaptı banyo yapan bebek bı güzel uyur demi üç kere kalktı bütün işim gücüm öyle bekliyor saatler geçiyor boyle