Merhaba tatlı anneler size bir sorum olacak tecrübeli anneler özellikle sizin fikirlerinizi ve önerilerinizi çok ihtiyacım var oğlum 13 aylık ve 3 - 4 saatte bir hatta bazen daha sık mama yemek istiyor öyle olunca da aralarda verdiğim şeyleri 2-3 lokma yiyip reddediyor farklı bir doktora gittim ve gittiğim doktor nihayet gözümü açtı bu kadar mama yerse tabii ki ek gıda yemez çünkü acıkmıyor onları yeme ihtiyacı duymuyor dedi önceki doktorumuz aralarda ek gıda vermemi söylemişti.
Bugün 6 saat aç bıraktım ve yarım köfte bir kaç çay kaşığı tencere yemeği bir de bir kaç çay kaşığı kayısı yedi. Uyumadan önce huysuzlandı ve yine 170cc mama yedi, hemen uyudu.
Şimdi ben nasıl bıraktırıcam mamayı?
Akşam uyanınca da mama istiyor 😔