Egeninincisi ahh bizde ondan muzdaribiz. Emzirirken karnı gurul gurul. Özellikle geceleri. Gece uyurkende gaz cıkarmıyor. Sanki hepsi toplanıp, sabah cıkarmaya calısıyor. O da cok zor oluyor. Biogaia kullandık bitti, tekrar almadım. Tahminim gaz sizin bebeginizinde. Cunku alerji olsa daha Baska belirtilerde olmalı diye biliyorum.