Bety bence elinden tutup yürütmek lazım bende öyle düşüyodum ama çok yanlış düşünmüşüm kızım 14 aylık 2-3 hafta öncesine kadar ayaklarının üzerinde duramazdı bir yere tutunarak kalkamazdı kendi haline bırakmıştım yanlış yapmışım 1 kaç gün evin içinde ellerini tutarak yürüttü bir baktım artık Ayaklarının üstünde duruyo bir yerlere tutunarak yürüyor artık bazen cesaretlendirmek gerekir ama tabi zorlamadan