İyi geceler anneler, az önce hamile olduğumu öğrendim. Kızım daha 8 aylık ve ikinciye hamileyim. Sorum şu hamileyken bebeğimi emzirebilir miyim doğuma kadar hatta doğumdan da sonra? Doktora pazartesi gidicem emzirmeyi kesmeyi düşünmüyorum ama karnımdaki bebeğe zarar verir miyim diye de içim içimi yiyor 😔