7gunluk bebeğim var başlarda doktor mama önerdi bende verdim sarılık başlamış vs dedi 4.gün kontrolde mamayı bırak dedi ama bebeğim artık biberona alışmıştı şimdi ne yaparsam yapayım emmiyor ne olur yardim edin ne tür yol izlemem lazım biberona devam mi edeyim yoksa emene kadar takviye yapmayayım mi sarılık başlamış zatn 4 günlükken 13.9 çıkmıştı şimdi kaçtir bilmiyorum yardim edin lütfen