Hayırlı akşamlar herkese,benim sorunum bebegim 3ay 23 günlük bu zamana kadar anne sütü ile geldik ama meme reddine başladıktan sonra sütüm azaldı.elimde manuel pompa vardı pek işe yaramıyor sizce bu saatten sonra elektriklisini almam saçma olur mu açıkçası bu 3. Bebek bundan sonra işime yaramaz diye almak istememiştim.sizce almalı mıyım ve alırsam ne marka almalıyım.Simdiden teşekkür ederim.