Ben bugün aldım yalnız şöyle aldım, teknosa sadece ziraat karta nakit çekiyor ve sonra ziraatin mobil bankacılığından 6 taksite bölüyorsun. Telefon ve şarjı ayrı satılıyordu toplam 7700e denk geliyordu önce 5000 çekti mobile giriş yap sonradan taksitlendir dedi taksit sayısını 6 yap dedi yaptım sonra geri kalan 2700ü çekecekti limitim 1800 kalmıştı 1800 daha çekti kredi kartı limitimden dolayı onu da 6ya böldüm ziraatin mobil uygulamasından. Limitim dolduğu için 900 lirasını da elden peşin verdim. Yani vade farkı vermedim.Bunu sadece ziraate yapıyorlar ama her telefona yapıyorlar mı bilmiyorum. Siz bi teknosa varsa yaşadığınız yerde onlara sorun. Ben alışveriş kredisi almak istemedim zaten 3 taksit yapıyorlardı almak istediğim telefona. Bir de vatan’a bakabilirsiniz. Orada da taksit gibi bir şey vardı alışveriş kredisi de olabilir tam anımsayamıyorum