Ben 4 aylıkken yanıma aldım kızımı kolik olduğu için gece çok sık uyanıyordu ama yanımda uykusu biraz daha kaliteli oluyordu . Eşimde aramızda yatsın istiyordu . Kızım 11 aylık bazen aramızda yatırıyorum bazen beşiğinde yatıyor . Ben anlıyorum onu artık aramızda ne zaman uyumak istediğini bazen sıcak oluyor beşiğinde daha rahat ediyor her annenin kendi tercihi tabiki ben kızım ve eşim böyle daha mutluyuz