Yigitoglum_2 Kızlar dün aşı oldu bebeğim bugün aşı yerinde kızarıklık ve şişlik var buz koyduk şimdi . Normal mi bu durum başına gelen var mı ? Korktum daha önce hiç bi alışa Böyle olmamıştı
Mlke301020 Yigitoglum_2 yani bence normal canım aşıların iğneleri küçük olduğu için bebekler büyüdükçe tam kasa inmediği için ilaç biraz şişlik yapıyor
Banu_alper Yigitoglum_2 biz 18 ay asisini oldugumuzda biraz kizarip sisebilir demisti hemsire buz koyabilirsiniz dedi asi yeri nokta olarak degilde o civari komple sismis kizarmisti ve alev alevdi iki gun oyle oldu sonra gecti
Zeynaa1 Yigitoglum_2 bizdede oldu aşıdan sonra bir hafta geçemedi dontira gittik doktor tahlil yaptı enfeksiyon olmuşmu diye temiz çıktı eğer sizinde bir hafta falan sürer geçmezse bide fazla ateşi olursa doktora gidersiniz bize öyle soyledi.. bide kolanyayi dolaba koy soğusun pamuğa dok onla masaj yap asi yerine dedi sizde öyle yapjn isterseniz