BalOglum-45 bi kitapta okudum, tuvalet eğitimiyle alakalı. Eğer çocuğunuzun hazır olmadığını düşünüyorsanız tekrar bez bağlayın hazır olana kadar bekleyin diyordu. Her çocuğun algısı tepkisi farklı oluyor bu iletişime , kimisi 1 yaşında bezi rahatlıkla bırakabiliyor kimisi 3,5 yaşında lazimlikla yeni tanışıyor. Ürkütmeden başarısız olduğunuzu düşünüyorsanız yeniden bezleyin . Ben olsam şahsen yeniden bezlerdim. Yıpranmak ve yipratmanin bir anlamı yok.