Yorgun-ana. Naçizane fikrim hasta olmaktansa aşı olmanın daha iyi olduğuydu. O kadar ağır vakaları gördükten sonra ve kendi bünyemi de bildiğimden hastalığı kolay atlatamayacağımı düşündüm. Ki zaten minicik bir dozu bile beni yerle yeksan etti. Tabiki karar size ait. Güvenip güvenmemek de sizin tercihiniz. Kendinizi en iyi siz tanır, sizin hakkınızda ki en iyi kararı yine siz verirsiniz 🤗