Ben de bugün bu konuyla ilgili post açmıştım. Ben de 2 3 haftalıkken yatırmaya başladım. Ne yapayım bebeğim bir tek bu şekilde rahat yatabiliyor gazını daha rahat cıkartıyor, sırtüstü 20 dakikaya bir uyanıyor ben de çareyi bu şekilde buldum. Gece sık sık kontrol ediyorum. Allahım bebeklerimizi korusun 🙏🏻