Annesizanne Selam kızlar benim saçlarım kumraldı bende saçımı açıcı felan yaptım kızıla boyadım ama şimdi biraz aktı tekrar boyamam gerekiyor ama saçın yanar diyorlar saç açıcı vurupta mı boyamam gerek yoksa üstüne boyasam olur mu kızıla boyuyxam bu arada
ozlemtuncay Direk kızıla boyayın neden acıcı kullanacaksınız ki tekrar 5 yıldır kızıl kullanan biriyim kullanması çok zor her ay boya istiyor başka renge de çeviremiyorum malesef hiç girme bence bu işe
Annesizanne ozlemtuncay saçım kızıl zaten canım ama açıldı baya rengi onun üstüne tekrar aynı yapsam olur mu diye sormuştum saol bu arada evet baya zor kullanımı yaa çoktan girdik işte bu renge sıkılana kadar bu olur herhalde