Merhaba hanımlar bebeğim sadece 1 kere kaka yaptı bugün ,sabah ki kakası da kabız gibi katı katı ve az dı
karnı da sert,çok ağladı masaj yaptım çok
Acile götürdük doktor şuanlık bişeyi yok ,bazı bebekler 1 hafta bile kaka yapmaz normal dedi
sizce ????