Kızım 7 aylık olacak bi hafta sonra ve hala parmağını emiyor acıkmaya başlayınca uykusu gelince ve parmağı incelmeye başlamış ben bundan nasıl kurtarıcam önceden emzik tutuyordu diş çıkarırken zorlanınca bıraktı ve elini emiyor önceden de emerdi emzik verirdim ama şimdi kabul etmiyor yaşayan varmı nasıl bırakır ne yapmam lazım