Meraba arkadaşlar 9 bucuk aylık bir kızım var allah ızın verirse inş 1 hafta sonra 10 aylık olacak sıze sorum su malum ek gıdaya gectık geçeli yemegini kendi kendine yemegı tercoh edıyor kızım ama her yerini batırıyor sorunum şu sizler bebeklefinizin elini yüzünü yıkarken bebek sabun veya sampuanımı yoksa sadecw su mu kullanıyorsunjz yada ıslak mendil mi