Tubiss2905 eşimle kan uyuşmazlığımız olduğu için bebeğimde hızla yükselen sarılık vardı. Emzirmek, emzirmek ve yineliyorum emzirmek. Sadece bununla geçiyor. Yok şerbet, yok sarı ışık bunlar etki etmiyor. Emzir ve dua et canım inşallah hayırlısıyla geçer. Tamamen geçmesi de 1,5 2 ayı buldu. Yani bebeğimin renginin kendine gelme süresi. Sarılığı 3-4 gün içinde düşüşe geçmişti.