Newmamaandlove ben teşekkür ederim 🙏🏼 bizde de öyle ve günde 2 defa kaka yapan bi bebek, ne hikmetse o bi kaç gün yapmamıştı akıllı oğlum 😅
Bize doktor eğer kaka bulaşırsa pipsine batikon sıkın demişti. sprey batikon aldık 1 2 defa kullandık.. Zaten kaka yaptığı an hemen değiştirmeye özen gösteriyoduk. Çabucak iyileşir bebeğiniz inşallah 🙏🏼