Merhaba bebeğim 30 günlük. Sarılığı vardı yoğun bakımda kaldı bir gün şuan iyi sarılığı ama yine de saat başı emzirmeye çalışıyorum. Ama 3-4 dk emiyor sonra tekrar uyuyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Aceba sarılığı artmış olabilir mi? Göğüslerim çok ağrıyor artık bir göğsü bitirmeden uykuya dalıyor. Doyuyor mudur aceba aç olsa emerdi değil mi ? Bazen 2 saatte bir emziriyorum o zaman da bitirmiyor göğsü.Sütüm azalacak diye çok korkuyorum. Ne yapmam lazım sizce. Sizde durumlar nasıl