Arkadaşlar 2,5 kilo doğan ve kilo alma konusunda sıkıntılar yaşadığım bir bebeğim var beni 1,5 ay zor emdi. Sonrasında hipp devam sütüyle hala devam ediyorum. 10,5-11 kilo ve şuan 11 aylık. Hergün birşey deniyorum ek gıda için bezelye suluköfte kabak dolması herşey. Sevmiyor yemiyor ağzına bir parça koyuyorum diliyle tükürüyor atıyor artık kafayı yemek üzereyim. Kendi anneliğimi sorgular oldum herkes nasıl güzel yediriyor doyuruyor bebeğini. Bizimki keşkek , kuzu pirzola , patatesli yumurta , tavuk incik ve brokoli dışında hemen hemen herşeyi reddediyo. Ne yapabilirim destek mi almalıyım düzelir mi. Ağlıyorum hergün yetersizlikten 🥺🥺🥺🥺