Tugbaa058 Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim sürekli sil çıkarıyor ağzında tükürük biriktiriyor baloncok yapıyor sonra genzine kaçıyor böyle durum yaşayan var mı sizin bebişlerde böyle mi
pogacayanakli_aylamm Tugbaa058 benim bebeğim şuan 4 aylık ama dediginiz gibi 2aylikken felan da yapıyordu hala yapıyor. Genzine kaçıp oksuruyor. Bir defasında farketmedim dedim acaba hasta mi olduda öksürüyor. Sonra farkettjn tükürüğü genzine kaçmış. Birde hep üst dudagini yalıyor 😍
Tugbaa058 pogacayanakli_aylamm normal o zaman önceleri yoktu şu son 2 haftadır falan yapıyor . Genzine çok kaçırıyor ya her an yanında olmak gerekiyor yutkunmuyor
Ervaserra1 Hndcy sizin bebeğinizin dili dısardamı hala benimbebeğimde sürekli olmasada çogunlukla dilini çıkartıyor tiroidleri normal doktora götürmeyi düşünüyorum