Merhaba. Trendyoldan bir çanta almıştım garantisi vardı fermuarı bozuldu bende yolladım tamire. İade olarak kabul edilmiş iyi dedim. Ücreti 2 10 iş günü içinde yatar dediler yatmadı. Sonra tekrar ulaştım bir daha süreci başlatıyoruz dediler 10 iş günü bekledim yine yok. Yani 1 ayı geçti paramı iade etmiyorlar. Hem çantadan ojdım hem paramdan. Şikayet vara da yazdım sonuç alamadım napayom ben kızlar sürekli alışveriş yapardım ordan resmen şoktayım 😔