Bugün bayağı bir isabet ettirdi tuvalete. Düne göre altına daha az yaptı. Bin şükür. Tabi benim sık götürmemle,ödüllendirmemle oldu. Birazdan karanlıkta külot giydiriyorum deyip bez bağlayacağım. (Bu kişisel tercihim lütfen bu kısma eleştiri getirmeyin geceyi gece tutabildiği zaman halledeceğim). Sorum şu ki kendi söylemesi için ben mi teşvik etmeliyim yoksa kendiliğinden söylemeye mi başlayacak ?