Doktorumuz aptamil prematil mamayı önermişti 33. haftada 2,500 kg doğum yaptım, şimdi kilomuz 3ü geçti ama doktorumuz 6 ay prematil kullanın diyor belli bir kiloya ulaştıktan sonra bırakılıp başka mamaya geçilmesi gerekmiyor mu sizler bu süreci nasıl geçirdiniz? Kafam çok karıştı eczacımız bırakılması başka mamaya geçilmesi gerektiğini söylüyor anlam veremedim hangisi doğru