Oğlum 7 ay 16 günlük bugün ikindiden beri ateşi var onu öperken farkettirmeden hemen ölçtüm 37.6 ydı parol ateş düşürücü verdim bir çay kaşığı ama çok az düştü tekrar yükseldi şimdi.Ne yapmalıyım? Tecrübesizim bu konuda ilk defa ateşi çıktı diştendir dedi annem ve yengem ama emin olamıyorum şu anda 37.4