mucizemmm_ Kizlar bogazm agriyor ateşim var eşime parasetamol al dedim bide ateşim olunca belim agriyor emzirdigim icin her ilaci içemiyorum bel agrim icin ilac al dedim nerden aklina geldiyse aspirin demis ve onu getirdi içebilirmiyim aspirin?
Umutluluk mucizemmm_ ilaç kullanmasanız daha iyi olur aslında benim tavsiyem ıhlamur kaynatın ve iyice terleyin sonra kalkıp ılık duş alın . Sizin içtiğiniz herşeyi bebekte içiyor iki gündür diş ağrısından mahvoldum bende içmedim
mucizemmm_ Yaa bilmiyorum ağrim çok bikere atesim vardi oglum 3 4 aylikken sutum cok oldugu icin atesim vardi ambulans cagirdik ayni anda hem parasetamol hem aspirin verdi
mucizemmm_ dewamkee bide ogluma bogaz agrisi icin antibiyotik vermisdi onu kullanmak istiyorum olur mu acaba
Utkucan mucizemmm_ durumun aciliyetinden kaynaklı müdahale etmişlerdir dur bekle biz sana parol verelim bekleyelim diyemezler
Mlke301020 mucizemmm_ hayır canım kullanma sen zaten antibiyotik öyle isteyince içilecek bir şey değil eğer enfeksiyon varsa boğazında 1 kere içmekle geçmez.
mucizemmm_ Mlke301020 hayir antibiyotiki oglum içtiyi icin bende onun ilacindan icebilirim site dusundum