Cihan bugün oğlumun 40ımız çıkıyor ben abdest alacağım ama kanamam hala devam ediyor kanama varken abdest alınıyor mu yoksa kanama bitince mi 40mı çıkaracağım kime sorsam bilmiyorum dedi
Vyildz Cihan benim de aynıydı burda bir hocanın eşine sormuştum sen yine yıkan abdestini al 40in çıkınca dedi 3ay kanamam kesilmeden devam etmişti
Zelisblt Cihan canım 40 tamamlanınca sende yine bi banyo yap o 40 günün ağırlığı gitsin üstünden bebene de güzel bi banyo yaptır. Bnmde 60 gün sürmüştü kırkım tamamlanınca yine banyo yapmıştım
Nurgrvn Cihan benimde oyke oldu canim ben gusül aldım ama kanamam devam ediyor almak lazım sonuçta kırk bitiyor. Kanama tamamen bitince bir daha alıcaksın ben adet gorneye başladım mesela 40 im bitmeden mecbur abdestlendim
Deletedmom0099 gusül almalısınız, bundan sonraki kan özüre giriyor namaz kılıyosanız kılmanız lazım mesela
Cihan Vyildz benim ilk oğlumda 40m çıktığında kanama kesilmişti ama bunda kesilmeyince bilemedim çok teşekkür ederim