MMuratHan 16 gün oldu normal doğum yaptım ve dikişlerim vardı bu güne kadar hep ayakta duş aldım artık oturarak duş alabilirmiyim acaba bir bilginiz var mı tecrübelerinizi paylasırmısınız
Ayazege06 MMuratHan Oturduğunuz zaman dikisleriniz acımıyorsa oturarak dus alabilirsiniz bi sakıncası olmaz
Tuba44 MMuratHan ben 12. Günümde oturarak almıştım inanın hiçbir sıkıntı olmadı dikkatli bir şekilde oturup kalmıştım
Zelisblt MMuratHan dikişlerinz acımıyorsa birde kanamanız fazla değilse oturarak yapabilirsinz. Çünkü kanama fazla olunca regl iken bile oturarak banyo yapmak sağlıklı değil :))
Helenyaz MMuratHan hafif yan oturarark alabilirsiniz, ilk doğumumda çok dikişim vardı 2 ay ayakta yıkandım
3children1mom MMuratHan Normali bilmiyorum ama sezeryanda doktor bana 40 gün ayakta duş-banyo yap dedi. Bende hep öyle yapmıştım.