yaramaz_bocegim şık gecelik takımlar alabilirsiniz bol bol, ben pentiden süwenden hamilelik zamanı ve sonrası birçok takım aldım evde çok vakit geçireceğimi düşünerek, ama görseniz ev takımı gecelik gibi durmuyor, askılı kısa kollu saten desenli vs vs, onları giyiyorum. biri gelecekse ya da temizlik iş vs yapacaksam da normal rahat şort askılı geçiriyorum üstüme. iki türlü de pespaye durmuyor. ha saç makyaj sorarsanız evde asla yapmam :)