Oğlum 4 gün sonra 2 aylık olacak verem aşısını yaptıracağım ama çok korkuyorum 3 tane yapılıyormuş hepsi koldanmı ? Çok ağladımı bebişleriniz🥺 yan etkileri neler oldu? sanırım bir süre sonra iltihaplanıp şişmesi aşının tuttuğunu gösteriyormuş o acı veririm acaba bebeğime? keşke annelere yapılsa o aşılar sütten bebeğimize geçsede onlara bişey olmasa biz çeksek yan etkilerini iğnenin acısını🥺