Bebeğimde alerji var ve neye olduğunu anlayamadık. Testleri negatif çıktı. İki gündür peynir yiyorum ve alerjik bir tepki vermiyor. Çok hafif kızarıklık oluyor ama o diyet yaparken de oluyordu. Şimdi bu kızarıklık sebebiyle peyniri tekrar kesmeli miyim kendimden??? Ya da siz denediğiniZde bebişleriniz ne tepki verdi?