Arkadaslar bugun 6. Ay kontrolumuz vardi.
ek gidaya gecen ay tadimlarla baslamistik bu ay ogun seklinde devam edecegiz. Bebegim bu ay 285 gr almis ve persentilde kilosu yuzde 50 nin hafif asagisinda. Anne sutuyle besleniyor ve ana besin anne sutu olmali sanirim bu aylarda? Ek gida adi ustunde ek ?
Doktorum su sekilde onerdi:
sabah pekmez ve ekmek ici
ogle sebze puresi, 10 gun sonra kiyma veya tavuk eklenerek
aksamustu meyve / meyve puresi seklinde
Oglen ve aksamustu mevsim sebze meyvelerini karistirip icine pirinc irmik ekleyerek vericem.
kahvaltida cesit neler olabilir?
Siz detayli yazarsaniz cok sevinirim ve ayrica alisveris yapicam bebek icin yulaf unu pirinc unu kullaniyormusunuz?