Selcan1 Merhaba yaklaşık 1 aydır diyet yapıyorum bugun bi yere davet edildim corba da bulyon kullanmış ilk farketmedim icinde bulyonun da peynir altı tozu oluyor ya bi sey olur mu cok sıkı dikkat ediyorum ama bisey olur mu yaaaa😩😩