SedefK Selamlar canlarım. Ben 17 gün önce doğum yaptım ve sütüm çok az, mamayla destekliyorum. Sağınca 30 ml geliyo ya da gelmiyo. Sizlerde nasıldı, bana yardımcı olur musunuz?
yuksekipek SedefK 15 gunlukken felan 70-80 ml geliyordu pompayla sagdigimda simdi 26 gunluk olduk azaldı baya el ile sagim yapinca daha uretim artiyir sut cogaliyor bidahakine pompayla sagiyorum
Cannare SedefK benimde oyleydi hic stres yapma emzirmeye ve sagmaya devam et artar endiselenme. Takviye caylar falan ic , tahin pekmez ye tahin helvasi ye duzelir merak etme
Tunahanmom SedefK sık sık emzirin ve hergğn sağım yapın sağıp direk biberonla vermeye alıştırmayın o sizi emdikçe sütünüz artar sağma işini emzirmeniz bittikten sonra yapın göğsü boşalttıkça daha çok sütünüz olucak
Tunahanmom SedefK kayısı kompostosu tüketin ve sık sık duş alın duş sırasında göğüslerinize masaj yapın ihmal etmeyin❤️