Eddaliko Kızlar ek gıda mama emzirme düzeniniz nasıl günlük yazarmısınız ben hala 2 öğün verıyorum günde 3e gecmedım henuz bagırsakları zorlanır dıye korkuyorum ara öğün ve aksam yemeği saatleriniz nedir yatmadan ne kadar önce yediriyorsunuz😊
Uyurgezer_peri 3 ogune geçmiştim ben, sabah kahvaltısı uyandıktan 1,5 2 saat sonra, yemeği öğlen 14.00-15.00 arası, meyvesi de 18.00-19.00 arası. 21.00-22.00 arası da muhakkak uyku. Bunların dışında istediği zaman istediği kadar emiyor.
Uyurgezer_peri Eddaliko tek öğün yemek veriyorum ben. 7 den sonra da zaten hazımsızlık yapmasın diye bisey vermiyorum. Bu ayda böyle gidicek. Yavaş yavaş akşam yemeklerine başlarız ama 9 aylık oldu kızım. Rica ederim 🤍