Hanımlar 6 aylık kızım var 1 haftadır sesi kısık sağlık ocağına götürdüm hiç bişeyi yok dedi ama bugün daha da çok kısıldı sesi ateş vs başka bir sıkıntısı yok ama bugün bi tık halsiz hissediyorum kızımı yaşayan var mı bu durumu sizce acile götürmeli miyim? Çok korkuyorum ya