Denizegeahmet 40 günlük kolik bir oğlum var. Sancısı geldiğinde çok az anason veriyorum. Acaba rezene de verilir mi?
AyseAlyamm Denizegeahmet canım bitki çayı vermemeni öneririm . Alerjisi olabilir Allah korusun çok küçük daha tehlikeli olabilir
Ftmsnny Denizegeahmet kendiniz içiniz bebeğe vermeyiniz o sizin sütten alır. Bol kimyon tüketin. Kimyon tohumu ve rezeneden çay yapın siz için
Avbrc Denizegeahmet ben kimyon, rezene ve anasonu hem kendim içiyorum hem de bebeğe 1 çay kaşığı veriyorum. Sancısı olduğunda vermekten ziyade sancısı başlamadan vermenizi öneririm
Avbrc Cnmkzm yarım çay bardağı sıcak suyun içine yarım çay kaşığı kimyon koyuyorum. O şekilde soğuyana kadar demleniyor ve bebeğe 1 çay kaşığı veriyorum. Gerisini kendim içiyorum