Kızlar bir yaşında oğlum babasına öyle düşkün ki anlatamam. Ona gülmeler, sarılmalar, öpmeler, babayı görünce çığlık çığlığa seviniyor falan tamam çok güzel olsun tabi ki ama bana karşı hiç öyle değil. Yani beni hiç görmese bile özlemez sanıyorum. Neden böyle benim çocuğum yaa, bunun için ne yapabilirim, normal bi durum mu? Tabi ki ilgili, çocuğunu çok seven bi anneyim bu arada ama bu durum beni etkiliyor üzülüyorum..