Geylani kızımda kullanıyodum doğumdan 9 aya kadar sadece mama kullanmak zorunda kaldım kilo alımı hep öndeydi şimdi oğlumda meme+mama gidiyoruz yine aynı mamayı kullanıyorum fakat oğlumda hep ortalama gidiyor kilosu bünyeden sanırım kızım hep iri Bi bebekti oğlumda daha minyon 😊