Ygtakn Asyakus123 özel de alı başı para alıyorlar durumunuz varsa yaptırın ama ben sağlık ocagına gifiyorum şükür durumumu da normal ama hanı sağlık ocagındaki doktorumuz cok ilgili biliği bi kadın
Es-Es123 Asyakus123 özel hastanelerde devlet aşıları ücretsiz. Ben hastanede kendi doktorumuza yaptırıyorum aşılarını.
mombeto Asyakus123 sağlık ocağında da oldu. öZel hastanede kendi doktorumuz da yaptı. Ücretsiz oluyor zaten. Doktorum dedi bu aşılar bize sağlık bakanlığından geliyor aynı aşı yani dedi. Hem kolaylık oluyor şu pandemi döneminde bir de sağlık ocağına gitmemiş olduk. Sağlık ocağını arayıp hemşiremize bildirdik
Yaseminilter Asyakus123 bizim hastanemiz uzakta olduğu için taksiye binmekte istemediğimden sağlık ocağında yaptırıyorum. O yakınımda ordaki doktorlarda hemşirelerde çok iyi çok ilgili benden daha çok bebeğin sağlığını düşünüyolar diyebilirim o yüzden memnunum.
kuzeyto Asyakus123 ben hastanede yaptirdim cunku zaten kontrole goturuyodum gitmisken vuruluyodu, e ozel asilar icin zaten mecbur gidilcek
baloglus Asyakus123 Hastaneden doktora bu şekilde yaptırabildiğimiz hakkında bilgim yoktu. Özel aşılarda dahil alıp hepsini sağlık ocağında yaptırdık.
Helenyaz Asyakus123 özel hastaneye kontrole götürüyorum kızımı özel aşılarını yaptırıyorum ama dr umuz diğer aşıları sağlık ocağında yaptırın boş yere para vermeyin aşı aynı aşı dedi. Diğerleri sağlık ocağında oluyor
Muhasebeciana Helenyaz devlet asilari icinmi oyle dedi doktorunuz bizim devlet asilarinids hadtsnedeki dpktorumuz vuruyor devlet asilsrida hastanede ucretsiz zsten her ay geliyorsunuz iki ayri yere gitmeye gerek yok diyor ve aylardirda hastanrde doktorumuz ucretsiz vuruyor devlet asilarini
Ultraslan40 Kontrole götürdükçe doktorumuz yapıyor, ama harici durumlar da genel olarak sağlık ocağı. ☺️
Muhasebeciana Asyakus123 eger ki her ay hastaneye gidiyorsaniz devlet asilarinida hastanedeki tskipli doktorunuz yapsin eger her ay gidiyorsaniz biz oyle yapiyoruz her ay gittigimiz icin asi takvimine gore randevu aliyoruz devlet olsun ozel olsun tum asilarini doktorumuz kendisi yapiyor
bgmarik Asyakus123 kızım 13 aylık tüm aşılarını hastanede oldu.Zaten kontrole götürüyorum aşısı olduğunda orada olup geliyoruz