Mucizeemmmmm benim oglumun da reflüsü var. Biz Gaviscon ilaç kullanıyoruz. Dediginiz gibi bir günde 5 dk içinde 5 kez kustu hemde emzirmeden. Her yere o gun bende cok korkmuştum ama olabiliyor maalesef.
Emzirdikten sonra 15 dk dik tut midesine baskı yapmadan. Sindirimi olsun. Daha sonra gazını cıkar. Hem daha az kusar belki de kusmaz. Doktorumuz bana 3 saatte 1 emzir demişti ama oglanı tutmak ne mumkun. İstedikçe emziriyorum ben. Yani sık sık ama az az.. 1 haftadır daha iyi. Gün içinde gaz cıkarırken, cok az kusuyor artık.