Oğlum 4 ay 20 günlük ama 6 gündür kakasını yapamıyor . Normalde böyle değildi , düzenli idi geçici midir anneler . Bir de afedersiniz ama gazı çok fena kokuyor . Anneanne zeytinyağ verelim biraz diyor ben de emin olamadığım için vermedim . Sizce ne yapmalıyım ?