Doğumdan sonra bebeğim bir aylıkken çadır tatili yaptık millet şaşkınlıkla bakıyordu ama çok güzel geçti bebeğimde gayet iyiydi bende.Aman gidemezsiniz zombi gibi olursunuz bebekle çadırda mı kalınır mikrop kapar oldu hiçte bir şey olmadı.Millet otel tatiline bile ne yapacağım çok korkuyorum diyor .her bebek bir olmuyor.Benim bebeğim çok usluydu gayet güzel bir anı oldu